2. Krok: Provedení analýzy (interní a externí)

Obchodník bez analýzy = gambler

Gambler

Bez nastavení cíle není např. možné zpracovávat sjednocené kampaně (video prezentace, rádiové image reklamy, články, eventy). Nastavené cíle zjednodušují pestrou paletu možností, které jsou dnes k dispozici na internetu. Usnadněte si cestu k cíli jeho přesnou specifikací. Když budete vědět co chcete, efektivněji se na to můžete zaměřit.

Marketingový plán - interní a externí analýza

Sledujte první část dílu o marketingovém plánu, kde vám sdělím, co taková interní a externí analýza může obsahovat. Trochu probereme i marketingový plán.

Analýza konkurence

O vaší konkurenci je na webu prozrazeno hodně. Jak si konkurence stojí ve vyhledávačích? Jaké jsou jejich nejsilnější stránky? Kde konkurence získává hodnotné odkazy? Zjistíme vše pomocí silných SEO nástrojů, které tyto taktické informace odkryjí.

Analýza SEO

Pokud již nějaký web máte, zkontrolujeme jeho potenciál a sílu vašich stránek na internetu. Provedeme hloubkový sken zdrojového kódu webu a odhalíme technické SEO chyby. Prozkoumáme využití sociálních sítí a navrhneme využít příležitosti, které se nabízejí.

Analýza klíčových slov

Analýzou klíčových slov odhalíme vhodná klíčová slova a určíme jejich komerční váhu.

Filip Novák - marketingový stratég

SEO a marketingové analýzy

Na základě analýz provedeme naplánování strategie celého projektu.