4. Krok: Nástroje

Špatný tesař se hádá se svými nástroji - Johann Goethe

Marketingové nástroje

Každý projekt je jiný a můžou u něj fungovat různé komunikační nástroje. Záleží na tom, kde jsou oči a uši vaší cílové skupiny.

Sociální sítě

Sociální sítě jsou velmi efektivním a nízko-nákladovým nástrojem k propagaci a získávání zpětné vazby. Sledujte ve videu níže, jaký potenciál má každá sociální síť a jak ji můžete využít.

Výběr komunikačního mixu

Vybereme nástroje, které pečlivě nastavíme a připravíme je k dennímu používání.

Publikační plán

Připravíme publikační plán, tedy plán, ve kterém specifikujeme jaký druh informací, článků, obrázků, videí budeme publikovat a jak často.

Propojení nástrojů

Pokud je to možné, vhodně propojíme sociální sítě s vaší webovou stránkou, email marketingem, video marketingem, nebo tištěnými kampaněmi.

Filip Novák - marketingový stratég

Sociální sítě a kreativa jsou nástoj

Už je vše připraveno, ale to rozhodující a zásadní nás teprve čeká - realizace.