6. Krok: Měření

Co nemůžete změřit, nemůžete zlepšit.

Měření

Měření a vyhodnocování

Měříme výsledky kampaní a akcí ve zvolených nástrojích. Zlepšujeme dobu publikování a typ příspěvků, které nejvíce rezonují s cílovou skupinou. V určitých případech je nutné změnit marketingový plán, na základě nízkého výkonu zvoleného nástroje, nebo příchodu nového řešení, které je efektivnější. V tomto případě díky konstantnímu měření, můžeme navrhovat nový postup za běhu a ušetřit tak zbytečné náklady při udržování postupu s klesající křivkou efektivity.

Google Analytics

Měříme výsledky nejčastěji v Google Analytics, Advanced Web Ranking a MOZ Pro Analytics. Pro specifické úkony využíváme heatmapy a specifické detailní měření v aplikaci Mixpanel.

Na co se zaměřujeme

  • Sledujeme konverze
  • Cesty, které vedou ke konverzi
  • Sdílení a lajky v sociálních sítích měříme denně i u vaší konkurence
  • Sledujeme denní vývoj pozic na klíčová slova vaše webu i webů konkurencí

Vliv na rozhodování

Každý měsíc obdržíte report, který shrnuje naši práci a zviditelní výkon konkurencí. Na základě reportu doporučujeme co dál a rozvíjíme silné stránky kampaní a webu.

Filip Novák - marketingový stratég

Marketing je tak silný, jako jeho plán ke zlepšení

Plánujeme dlouhodobé měřitelné strategie, které pomůžou zlepšit váš prodej.